Amerikalılar aorta üçün jqut – bağ yaradıblar      MÜASIR EKSTRASENSLƏR YAXUD ORTA ƏSR CAHILLIYINI YAŞAYAN CƏMIYYƏT      BIHE2011 sərgisinin anonsu      Səhiyyə Nazirliyinin “Qaynar xətt” xidmətinə daxil olan müraciətlər barədə məlumat      Amerikalı alimlər əkiz uşaq analarının daha az xəstələndiklərini və uzunömürlü olduqlarını üzə çıxarıb.      Xərçəngi insan yaradıb?      Ümummilli lider Heydər Əliyevin anadan olmasının 88-ci ildönümüdür      Analar üçün ən pis ölkələr hansılardır?      Diabet xəstəliyi haqqında bir qədər tarixi məlumat       Qida rasionuna hansı miqdarda bal əlavə olunmalıdır ?      Mühit məni narkoman etdi       600 qramlıq körpələr Azərbaycan vətəndaşı ola biləcək      Tezliklə! \"Ana yurdum Azərbaycan\" mövzusunda fotomüsabiqəyə start veriləcək!      www.medexpert.az Milli İnternet Mükafatı uğrunda Müsabiqənin Nominantı seçilib!!!      Vərəm hər gün nə qədər insanın həyatına son qoyur?      Azərbaycanda hər 8 adamdan biri talassemiya daşıyıcısıdır      Azərbaycanda cəza çəkən qadın məhkumlar tibbi müayinədən keçirilib.      Bakıda daha bir üçəm doğuldu!      Televizora çox baxmaq ömrü qısaldır      Yoqurt dişlərə zərərlidir      Körpənin cinsi ananın çəkisindən asılıdır      Dünyaya vaxtından əvvəl göz açma autizmə səbəb ola bilər      Əsəblər hamiləliyin qarşısını alır       Xoşbəxt nikah insulta dərmandır      Piylənmənin əsas səbəblərindən biri müəyyən edilib      Təhlükəsiz yuxu 6-8 saat müddətini əhatə edir      Siqaretə aludədən vaksin xilas edəcək      Nikotin asıllığının inkişafının günahkarları genlərdir      Qızlar və oğlanlar hamiləlik zamanı müxtəlif inkişaf edirlər      Suşı yemək üçün yapon olmaq lazımdır     
saytda vebdə
İstifadəçi hesabı
 
Qeydiyyatdan keç
 
Bizim Ekspertlər
 
 
Kateqoriyanı seçin
 
 
 
SORĞU
 
Digər Sorğular
 
İnformasiya aclığından əziyyət çəkməyən uşaq reklamla maraqlanmır  | 1323 dəfə oxunub

İnformasiya aclığından əziyyət çəkməyən uşaq reklamla maraqlanmır

Valideyinlərin çoxunu bu məsələ narahat edir: “Oğlum (qızım) 9 aylıqdır (P.S. bu məsələ adətən 6 ayından başlayır). O, televizorda reklamlara baxmağı çox sevir. Baxarkən sözün əsl mənasında donub qalır və həmin anda nə ilə məşğul olduğunu unudur. Nə üçün cizgi filmləri və kinofilmlər deyil, məhz reklamlar ona belə təsir edir?”

Dərhal sizi sakitləşdirmək istəyirik - sizin uşağınız reklama ona görə baxmır ki, dil açan kimi orda gördüklərini sizdən istəsin. Onun reklama meyl etməsinin səbəbi başqadır.

Birincisi, doqquz aylığında uşağın diqqət fiksasiyası çox zəif olur - o, hər hansı bir şeylə uzun müddət, məsələn 3-5 dəqiqə maraqlana bilmir. İstənilən oyuncağı yarım dəqiqədən sonra tullayır ki, başqa bir şeylə məşğul olsun. Heç bir cizgi filmi və ya film bu qədər qısa müddət davam etmir. Reklam çarxları isə əksinə, məhz 20-30 saniyə davam edir. Sonra şəkil dəyişir və eyni zamanda uşağın diqqəti də başqa şeyə cəlb olunur. Bu cür kiçik süjetlərdən uşaq yorulmur və bunlar onu bezdirmir.

İkincisi, reklam çarxlarında demək olar ki, həmişə yüksək dinamika olur - hərəkətlər aktiv inkişaf edir, personajlar daim hərəkətdə olur. Sizin uşağınız hələ reklamın mətnini başa düşmür, ancaq çox böyük məmnuniyyətlə, pişik balasının ip bağlanmış konfet qabığını izlədiyi kimi bu hərəkətləri izləyir. Cizgi filmləri və kinofilmlər isə onu çox da maraqlandırmır - hələ ki, onlar üçün nə süjetin inkişafı, nə də ki, qəhrəmanların qarşılıqlı münasibəti maraqlı deyil. Cizgi filmlərinin çoxu isə artıq başa düşən uşaqlar üçün nəzərdə tutulub.

Üçünüsü, sizin uşağınızın hələki ətraf mühit haqqında konkret məlumatı yoxdur. O bilmir ki, cizgi filmlərinin əsas qəhrəmanları olan it, dovşan, ayı kimlərdir, tısbağa-nindzalardan və robotlardan danışmağa isə ehtiyac da yoxdur. Həyatının doqquz ayı ərzində o, yəqin ki, bir dəfə də olsun nə dovşan, nə də ayı balası görməyib, onun üçün bunlar yalnız abstrakt rəngli ləkələrdir. Məhz reklam onun üçün daha həyatidir, onlarda uşağa artıq tanış olan insanlar (kişi, qadın, uşaq) və əşyalar (tozsoran, televizor və ya...uşaq bezləri) var.

Dördüncüsü, reklam çarxları bir qayda olaraq yüksək keyfiyyətli lentlərdə çəkilir və onlar kifayət qədər rəngarəng olurlar. Bu isə uşağın diqqətini cəlb edir. Cizgi filmləri, xüsusən də kinofilmlərin yalnız az bir hissəsi bu xüsusiyyətlərə malikdir...

Doğrudanmı uşaq reklama baxmağa məhkumdur? Əsla yox. O, böyüyəndə müxtəlif obraz və məfhumları öyrənəcək, onlara verbal işarələri verəcək və o zaman onu cizgi filmləri maraqlandırmağa başlayacaq. Hələki həyacanlanmağa dəyməz. Reklam körpə üçün zərərli olmaqdan çox faydalıdır. Ancaq faydalılıq yalnız ondan ibarətdir ki, reklam çarxı doqquzaylıq uşaqda yaranan informasiya aclığını yatırdır. Uşaq günün əsas hissəsini oyuncaqlar olan manejdə olur və əsasən anasını, atasını və digər ailə üzvlərini görür. Maksimum halda evdə it və ya pişik olur. Amma, uşaqda mühitlə daha çox ünsiyyət tələbi yaranır ki, bu vaxt da aktiv dərketmə başlayır. Reklam çarxları da bu mərhələdə dərketmə üçün məhz bir imkan yaradır.

Xoşagəlməz təsirlərdən qorunmanın yeganə yolu isə uşağı reklama baxmaqdan çəkindirməyə çalışmaqdır. Amma qadağan etmək çıxış yolu deyil. Uşağın informasiya vakuumunu ətraf mühitlə ünsiyyət, yeni obrazların dərk edilməsi, yeni insanlarla görüşlər, inkişafetdirici oyunlarla doldurun. İnformasiya aclığından əziyyət çəkməyən uşaq reklamla maraqlanmır. Belə uşaqlar hətta ekranda oyuncaq və ya pamperslər görsələr belə praktiki olaraq reklama əhəmiyyət vermirlər.

Bəs uşaqlar ətraf mühitlə necə ünsiyyətdə olsunlar? Prinsip etibarilə, böyüklər kimi ancaq bir qədər az miqdarda. Hətta kiçik uşağı qonaq gedərkən, mağazaya, ehtiyac olduqda müxtəlif işlərdə də özünüzlə götürə bilərsiniz. Uşağa görə öz şəxsi həyatınızdan imtina etməyin, onu da real gerçəklikdən ayırmayın.

http://atlasmed.az

Vərəm


Allerqoloqiya, immunoloqiyaAndrologiya Cərrahlıq
DermatologiyaDiaqnostikaEKM (Еkstrakorporal mayalanma)
EndokrinologiyaFtiziatriyaGenetika
GinekologiyaHematologiyaHepatitlər
Hüquq və səhiyyəİİV/QİÇSİnfeksion xəstəliklər
KardiologiyaLORMamaçalıq, hamiləlik və doğuşlar
Manual terapiyaMassajNarkologiya
NefrologiyaNevrologiyaNeyrocərrahlıq
OftalmologiyaOnkologiyaOrtopediya
ParazitologiyaPediatriyaPlastik cərrahlıq
ProktologiyaPsixiatriyaPsixologiya
PulmonologiyaQastroenterologiyaReanimatologiya və anesteziologiya
RevmatologiyaSağlamlıq və gözəllikSeksologiya
StomatologiyaTerapiyaTəcili yardım
UrologiyaÜrək-damar cərrahiyyəsiXaricdə müalicə
Zöhrəvi xəstəliklərƏczaçılıq
Новости медицины

Новые статьи

Лечебные диеты

Будущим мамам

Это интересно
Bizim nailiyyətlərimiz




Banner




İlin həkimi




            Saytımızın qonağı "Nevrologiya Klinikasının" rəhbəri Tibb elmləri doktoru Rövşən Həsənov 
Arxiv
 
Bu saytda dərc edilmiş məlumatdan istifadə edərkən http://www.medexpert.az linki istinad mənbəyi kimi göstərilməlidir. Saytda dərc edilmiş məlumat tanışlıq üçün nəzərdə tutulub və özünü müalicə üçün vəsait kimi istifadə oluna bilməz. Saytın administrasiyası, sağlamlığa dəyəcək mümkün zərər, həmçinin saytda dərc edilmiş məlumatın etibarlılığlna görə heç bir məsuliyyət daşımır. 2009 Medekspert.
Site by PREMIUM AD
Rambler's Top100